"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 9 mars 2012

Freeedaaag!

Ska mysa med min påg. En masse!
Han ska få en brakmiddag när han kommer hem. Han brukar vara rätt trött då. Han jobbar ju efter skolan, på en fiskfabrik. Så himla duktigt! Han har fixat det själv, och han älskar det faktum att han tjänar sina egna pengar. Och jag älskar hans inställning. Goding!

Har fortfarande inte hittat lösningen på hur jag får mina loop cam bilder över till datorn och bloggen, men får väl grunna vidare... Avskyr när jag inte kan saker! Vill kunna! Allt!!

Nu ska jag rumstera runt i mitt lilla grovkök. Hade ju varit trevligt om jag kunnat se golvet där innan kvällen... Hej tvättberg! Phu...

Länge sedan vi dansade oss en smula...



Svinabraaaaaaa!! Kan inte sitta still!!

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Thord sa...

Från telefonen till datorn är det väl "bara" att blåtanda eller sätta i kabeln. Men hur du får upp det på bloggen vet jag inte, tyvärr :(

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Njae... Jag kan inte lägga min loop i "Bilder" i iPhonen...
Skitkonstigt. Men jag har tänkt mi att frågebomba alla bloggar som använder loopar! Hehehe....

Västgötskan sa...

Ja, verkligen en härlig inställning hos honom. Bra jobbat, med att "lärt" honom tänka så. :-)

Fru Venus sa...

Toppenkille! :-)
Och bra låt!