"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 6 mars 2012

Morrn!

Läget?

Själv har jag kommit till vägs ände på det här stoppet, och sista dagen i Dubai är ett faktum.
Är fortfarande inte helt på topp i hals och stämband, så det blir relaxing hela dagen, innan det bär av mot Götelaborg sent i kväll.

Jag har haft det heeeelt ljuvligt. Igen!
Nu blir det en take awaykaffe på väg upp till poolen!
Orkar inte skriva mer... F´låt.

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Njut så länge det varar och sola lite för mig också! :D
Krya på dig.

Unknown sa...

ja njut vid poolen, och kom hem till den skånska våren, solen har börjat värma riktig gott de senaste dagarna, dock är det fortfarande kallt i skuggan, men vad ska jag göra där egentligen,,,
Kram

Tjillevipp morsan sa...

Välkommen hem till en ljuvlig tid! Jag kan förstå din kris men försök att se det ljuvliga du kommer hem till. Träd fulla med knoppande blad, vårblommor här och där och människor som börjar tina upp efter vinterdvalan.Gräs som snart kommmer vara härligt grönt och kallt vin på altanen :)
Och snart nog så är det november igen och du är ute på dina älskade roadtrips :)

Hoppas att halsen skärpt till sig.
Kram!