"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 22 mars 2012

På jakt.

Efter krukor.
Stora, helst i betong, balkonglådemodell fast högre.
Jag ska odla örter i dem, så de måste vara rymliga.
Nån som vet var jag kan hitta dylikt?
Har Googlat mig igenom större delen av internet, känns det som...

Funderar på att plantera lite penséer, det ska ju fortsätta vara fint väder framöver...
Sen skulle jag vilja prova odla en chili.

Nä. Det blir nog en tur till Plantagen idag, känns det som!

Tänk att jag skulle bli en trädgårdtjej... Det trodde jag fan inte... ;)))
Annars är jag ba...Kläder, ba, shopping, ba, fest, ba...sånt, va, ba...
Hehehehe...

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Vill oxå ha sån krukor! Men dom jag har sett är svindyra o jag lägger inre flera tusen på en krukjävel... Du får gjuta själv?;)
Kram o lycka till med shoppandet!!

Lippe sa...

Loppis?? Där finns allt möjligt...

Fru Venus sa...

HA HA HA HA!! Ba..... :-)))