"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 8 mars 2012

Phu!

Skrev i förra inlägget att jag skulle sova ett par timmar.
Låt mig säga såhär: Jag sov mer än ett par timmar. Men jag är klar nu! Shit vad det är skönt att vara utvilad.
Liiite tung i skallen, så jag sitter i detta nu och hivar i mig en stor kopp kaffe för att hjälpa stackars hjärnan på plats.

Jaha.
Då var det slut på långflygningarna för denna säsongen.
Sorgligt med sant.
Men jösses vilken vinter jag haft.
Träffat en himla massa folk jag aldrig mött förr, besökt nya ställen, upplevt en himla massa.
Så nöjd!

Nu är det lite symboliskt att packa upp neccesären. Det har jag ju inte gjort sedan i november. Och ställa in en ännu mer sliten och välberest resväska i garderoben.
Och de är liiite skönt också, men säg det inte till någon...

Nu ska jag kolla frysen och se om det finns nåt jag kan slänga ihop till middag.
Fan tro´t.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Malla sa...

hepp hepp packa upp du bara, sen går du och fyller frysen :)