"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 29 mars 2012

Sicken skitstövel!!

Det var ju en snubbe som körde in i min bil för ett tag sedan.
Tack och lov var han en vänlig själ och lämnade sitt telnr i vindrutan.
Idag skulle jag på skadebesiktning på Bilia.
Och möttes av den mest arroganta människa jag träffat på läääänge!
Det var det jävligaste!
Han hade en attityd som sa: Du. Lilla gumman. Du vet inte ett skit. Håll truten.Med betoning på varje ord.
Typ.
Han sa ju inte de orden, men ni hajjar vad jag menar...

Jag sa till honom: Gud vilken otrevlig stämning, varför är du så otrevlig?
Det skulle jag inte ha sagt. Han blixtrade till och la in ytterligare en växel på otrevligheten.
Jag travade därifrån, närmast i chock.
Sen tänkte jag; I helvete heller!
Kom hem, snokade reda på mailadressen till verstadschefen på Bilia och skrev honom ett mail, samt avbokade tiden till reparation.
Bokade hos en annan verkstad. Med mycket bättre attityd.

Sicken jäkla skitstövel, alltså... *Skakar på huvudet*

Tataa!
XXX