"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 21 april 2012

En pestig tonårsmorsa...

Sonen försvann som en löning till kompisen efter frullen.
Jahapp...
Bäst han kommer hem igen inom överskådlig framtid, vi ska hem till syrran idag. Och han mumlade något om att han ville ha ett par jeansshorts, då får han väl bita ihop och umgås lite med mor sin! I alla fall sätta sig i bilen så vi kan köra och handla de där shortsen...
Tänk, vad det är pestigt med morsor när man e 15 år. Jag kan riktigt känna hur han biter ihop och försöker anstränga sig att vara trevlig. Men tur e väl det. Vi bråkar faktiskt aldrig. Och jag köper det. Att morsor e pestiga när man e 15.
Jag vet att jag får komma in i värmen igen när han blir lite äldre!
Under tiden får jag försöka hålla lite låg profil. Vilket kanske inte riktigt är min starka sida... Hehehe...

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Ting sa...

Vet precis hur det är!
Min son är -97a.
Sååå fantastiskt i omgångar.

therese sa...

Tävlingsdax på min blogg, vinn ett superfint armband från BARFOTA by piadesign! tävla här: http://theresethunell.blogg.se/2012/april/vinn-ett-superfint-armband-fran-barfota.html#comment

Per sa...

Jag har sett på min systers barn vilken utveckling som väntar och jag känner mig redan lite sorgsen att de försvinner ur krambart tillstånd, börjar tycka föräldrarna e b och håller sig hemmifrån så mycket dom kan. Jag bävar