"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 14 april 2012

Fastnade...

Kunde inte sova inatt..
Tog fram värstinglurarna och lyssnade på Spotify på mobilen i stället.
Men jösses, vad gjorde vi utan musiken??
Jag kan inte leva utan den, i alla fall.
Men resultatet idag, är att jag e lite slut i luvan.
Så går det när man fastnar i Spotify-"träsket"!
Jaja, det får bli en lur på soffan!

Det är pataj ikväll!
45-årsfest!
Det ska bli skitkul!

Men innan dess måste jag ut i det fina vädret.
Soligt och fåglarna kvittrar. Det blir en powerwalk till blomsterbutiken.

Fick mig förresten en glad överraskning igår när jag såg att Nespresso ska öppna en butik i Malmö!
Gu´, så najs! Då kan man ju lämna kapslarna till återvinning där. Win-win!



Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anki sa...

Ha superkul ikväll snyggingen!!

Kramar!