"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 19 april 2012

Lite Skanör, och så...

Så fick jag babblat lite med väninnan J och lunchat på Café Kust i Skanör.
Det var gött!!
Hon hade världens snyggaste Uggstövlar med snörning bakpå. Vill ha!

Jag köpte mig aldrig något dyrt för att uppmuntra mig själv.
Det bidde en kräm för 139 spänn, that´s it.
Men det tyder väl bara på att jag är smart och ekonomisk och snygg, eller hur?
Och tack för era sympatier. Det känns wunderbar att ha er!! <3

Nu får jag mig ett glas vin och ett par ostbågar.
Gott för mig!

Trevlig kväll!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Susanne sa...

Jag vill oxå ha ett glas vin och ostbågar. Vin har jag men inga ostbågar, så då kör jag på vinet ;)
För det är jag värd efter kvällens cirkelträning.

Helena sa...

Oh, vad bra att du påminde mig!!
Jag har ju glömt att dricka mitt vin idag:))