"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 30 april 2012

She´s back!!

Så var man åter en frisk männsika!
Hela dagen igår gick i återhämtningen tecken... Men det var det fan värt, för attans vilken kul fest!
Och nu väntar Valborg!

Alltså, nu är jag ju ingen studentsångare eller pyroman, så Valborg säger mig egentligen ingenting alls, men nu faller det sig så att det blir grillpremiär och cykeltur till någon majbrasa i trevligt sällskap. Najs!

Men först fika med bästa A.

Har jag sagt att jag har världens bästa vänner?
Alltså VÄRLDENS BÄSTA!

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Det är bara att gratulera till världens bästa vänner :-)

äppelblomman sa...

Åhh underbart med bästa vänner! <3
Ha en toppendag och kväll!
Kram fina

Virre sa...

Tänk? Det har jag med. Världens bästa vänner alltså. Sicken jädra tur vi har!

Trevlig Valborg!

Tjillevipp morsan sa...

Livet utan vänner skulle vara ett futtigt liv.
Trevlig glimrande Valborg!
Kram