"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 25 maj 2012

Hallå i solen! Och rutinerna!

Ännu en ljuvlig dag...
Ska på ett möte kl ett. Oerhört dum tid i mitt fredagsprogram, men det är bara att tugga i sig.
Sen inom Netto och köpa vin mötet är i Danmark. Inte ens i Skåne har vi vin på Netto..., och störta hem i solstolen.
Man får fan passa på!
Både vad det gäller Netto, och solen...

Är lite ambivalent huruvida jag ska smida planer för kvällen, eller ej.
Har standby klockan lort i morgonbitti, och det är inte så himla tjoigt att gå hem kl 10, och inte kunna skåla i nåt gott... Hm... Får nog bli en hemmakväll, när jag nu så förnuftigt tänker efter!

Ni undrar säkert över min fotoutmaning. Ja, visst dör ni nästan av nyfikenhet över vad som hänt??! Not...
Med all rätt.
Jag kan bara konstatera att jag inte är en utmaningsmänniska.
Vill inte ha fasta ramar i mitt bloggande.
Jag har inga fasta ramar i mitt övriga liv, och jag är inte van vid rutiner... Det är faktiskt sant! Tror alla flygande som läser detta känner igen sig. Vi har rutiner på annat vis. Vad det första man gör när man kommer in på ett hotellrum, hur man packar en resväska, hur man planerar sig jetlag...

Den enda rutin jag kommit fram till att jag har, är att jag tvättar bort sminket innan jag borstar tänderna.
I övrigt sker allt hullerombuller.
Fast gärna i god tid, och noga utfört.

Så nu vet ni det!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

MALIN sa...

Ha, den har jag aldrig funderat på förr. Men jag borstar tänderna innan sminket åker av. Och på morgonen är det samma. Först tänder, sen sminket på.