"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 29 maj 2012

Törnrosa is my name!

Asså, jag ska inte avslöja hur många timmar jag sovit, för då tror ni inte jag är riktigt klok. Som om där var något tvivel... Host...
Men utvilad är jag nu, i alla fall!

Skitväder, men det behövs väl. Så slipper jag i alla fall släpa kanna efter kanna med vatten till mina stackars blommor på terrassen...

För övrigt innehåller denna dagen inte ett kungens skit.
Är lite sugen på att dra till IKEA, men jag gissar att där är knökat med folk så det blir ingenting med det.
Det blir väl lite fix och grejjeri här hemma.
Love it!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Thord sa...

Lite längre upp i landet så har det varit kanon väder :). Solen har lyst nästan hela dagen... :)