"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 2 juli 2012

Change of heart...

Vi skulle ju till Mallis... Det blev just omgjort till Gran Canaria.
Tjohoo!!
Även där är vi ju hemma på "mammas gata".
Vi ska flytta lite runt på oss under veckan - Playa Ingles - Arguinnegin - Las Palmas... Och en liten bil har vi också fixat.
Åh, det blir absolutely fabulous!
Såg på bokningen att det är 79 dagar kvar.
Can´t wait!

Snart på väg till första mötet med min PT.
Och jag har ont i halsen och hostar som en Gula Blend-kärring...
Typiskt.

Nu ska vi mäta fett och valkar.
Hehehe...
Och vågen pekade på 68,2 kg i morse.
Nu jävlar ska muffintoppen väck!

Tataa!
XXX

(Bild från nätet. Min mage ser inte ut sådär...)


1 kommentar:

äppelblomman sa...

Åhhh låter helt ljuvligt! Ja både solen och PT! Funderar på att fixa en PT till hösten! Jag måste hitta tillbaka till min motivation!;)
Lycka till! Kul att höra vad du tycker!
Krya på dej från hostan
Kram K