"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 30 juli 2012

F´låt!!

Ja, jeflar vad jag missköter min lilla blogg när jag jobbar såhär mycket!
Det är ju bara sova-flygplan-äta-flygplan-skita-flygplan-sova-flygplan-äta-flygplan.... osv... I´m so sorry!!!
Det här upp-och-ner:andet hela tiden är ju inte så fabulöst att skriva om, ni har ju läst det mesta tidigare.
I dag var det hoppigt som fan. Blixtrarna ven utanför flygplanet och folk spydde till höger och vänster.
Visst har jag ett spännande liv... Hahahaha!

Nu har jag unnat mig ett pytteglas vin och en näve chips.
Och nej, jag har inte slutat träna. Det är bara så jäkla mycket jobb nu, att jag snart får dåndimpen!
TVÅ träningspass denna veckan. Skit.
Så nu blir det till att träna i morgon idag, måndag, annars kommer den där jädrans muffintoppen att smyga sig tillbaka.

Åker till Ålborg i morgon em. Ska flyga därifrån på tisdag.
SEN är jag ledig i fem dagar!! Tjohoo! Då ska det tränas och mysas med min goe påg.

Men en sak i taget.
Och jag kan ju börja med att ta bort sminket, borsta tänderna och gå och lägga mig...

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: