"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 2 juli 2012

Jäklar!

Nyss hemkommen från gymmet och första genomköraren med PT:n.
Fy fan.
Jag höll på att svimma.
Bokstavligen!

Smartasset här hade ju inte ätit mer än lite yoghurt i morse, och efter 30 min kardioträning som bara den, nästan tog livet av mig! Fy fan vad jag är otränad!  och lite genomgång på styrketräningsmaskinerna, så tappade jag fullständigt trycket och fick sätta mig ner.
Happ.
Så blev hon varse vad hon har att jobba med, kära A!
Hehehe...
En latmask med så dålig kondis att hon nästan tuppar av. Något att bita i!
Tur hon är så jäkla grym!

Men nu har jag fått i mig en omelett, så livsandarna börjar så smått återvända.
Nu ska jag lägga mig i solstolen och dö lite grand.

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt jobbat! :)

Anonym sa...

Härligt att träna med en PT! Det skulle jag vilja testa.