"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 26 juli 2012

Mmmm...

Vilken underbar dag!
Vi har gottat oss på stranden i Båstad större delen av dagen. Vattnet var svinkallt även där, så vi har inte badat i havet idag heller... Badkrukor e vi allihopa, allihopa, allihopa...
Vi svalkade oss därimot med chokladdoppad mjukglass på Danska Glassbaren. Det hör liksom till... Är man i Båstad ska man ha en glass där. Precis som när vi var små...

Nu har vi precis ätit god kvällsmat, en tonfisksallad och en skinksallad i sällskap med mina fina systersöner ute på terrassen. Sen tog de med sig Melker för att spela lite golf. Ni kan tro han njuter av det! Hans stora kusiner som tar med honom på grejer... Tro fasen det är en hit! I synnerhet när man hängt med morsan i 4 dar...

Jag skulle egentligen gått ner på Ribban och varit med på ett Friskispass, men jag är så sjukt trött efter alla dessa utedagar, att jag faktiskt sket i det. OM jag inte blir utkallad på min standby i morgon Jag är den ENDE på hela Köpenhamnsbasen som har standby, så jag ligger jääääkligt risigt till så går vi och tränar på förmiddagen. Sen blir det eventuellt en tur till Beddingestrand och fina väninnan som har sommarhus där. Åh, vad det hade varit en finfin avslutning på en underbar enda? sommarvecka!


Nu ska jag hänga tvätt, dammsuga och torka golv... Lattjo, va?

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åh va härligt de ser ut!!!
Tycker dock att den danska glass baren har blivit myyyycket sämre än förr...
Kram K

Fru Venus sa...

Ser ljuvligt ut, ett fel bara, en av åtta sommarveckor ;-) KRAM

Hovdamen sa...

Vad synd att vi inte sågs då när vi var på samma strand:-) Det får bli nästa gång!