"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 1 juli 2012

Nu ska ni höra...

Varit på tjejfest ikväll. Vi fick supergod mat, och sällskapet var det allra bästa.
Ja, jäklar vad vi kan babbla och ha sjukt kul! Jag skrattade så mycket att jag fick ont i min livmoder...
;)))
Sen cyklade vi upp till stan och gick oss en tur in på Paddys och en sväng till Lilla Torg.
Men tyvärr måste jag konstatera, att utelivet inte är något för mig.
Ledsen om jag är en partypoop, men jag vill bara hem när jag står där och är en bland flera hundra och det bara är trångt och varmt.
Mycket roligare när man är ett gäng som käkar tillsammans och håller ihop resten av kvällen!

Nog om det.

Nu ska ni höra.
Jag har gått och skaffat mig en PT!
Så nu jävlar ska det bli träning av!
Gymmet ligger 5 minuters promenad hemifrån, och omgivningarna där jag bor består av strandpromenad, gångstigar, vackra villakvarter osv.
Nu finns det ingen ursäkt!
Jag har en som drar igång mig! ÄNTLIGEN!

Nu ska vi ta och leta fram den kondis som finns där inne, sjukt långt inne och göra det här lilla fettot till något snyggt! Det ska bli sjukt spännande!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

fick övningar av min PT (hade en timme innestående på gymmet som jag tog ut häromdagen) hade träningsvärk i flera dagar efter...
akta dig, det är farligt...

Fru Venus sa...

Åh, grattis! Önskar jag hade råd med en PT...
Håller med om hemmafester, de är roligast :-)