"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 11 juli 2012

Ska vi lära oss en läxa...?

Lite småseg idag...
Känns som jag bara asat runt och skavt här hemma...
Men lite har jag i alla fall åstadkommit. Njuter dock av en inaktiv dag då och då...
Fick mig ett halvt glas vin nu till kvällen.
Svingott... :D

Fick min själ tio minuters sol idag!
Kanske det som är De Högre Makternas syfte med det här skitvädret, att vi ska lära oss vara tacksamma för det lilla vi får....
Mission kompleted, i så fall. Det var hur skönt som helst, och jag inbillade mig nästan att det var sommar...

Nu; Morden i Midsommer.
Lycka!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Thord sa...

Du bor helt klart på fel ställe. Hos mig så har det varit mer sol än regn denna veckan :)