"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 11 augusti 2012

Bästa lördagen!

Gjorde mig en smarrig kycklingsallad, drog till gymmet och tränade som fan, Styrketräning, rodd och en smula löpning... bl a personbästa på 3 km..., sen la jag mig i solstolen och drack ett välförtjänt kyligt glas rödvin och en näve chips. Fy fasen vad det är gött! 
En andefattig lördag, kanske någon tycker, men för mig är detta den absoluta avkopplingen! Vara ledig och göra precis vad jag har lust med. Och jag njuter av mitt eget sällskap. Jag är rätt bra på att se njutningen och lyxen i småting... Och gudarna ska veta att jag behöver slippa ha folk omkring mig ibland... Kanske ett typisk Stenbocksdrag... ;)))

Önskar er en trevlig kväll!
Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Unknown sa...

Trevlig kväll till dig me!
Kramen

Gafflan sa...

Perfekt tycker jag men så är jag också stenbock. :D

äppelblomman sa...

Åh vilken trevlig dag! Sånt gillar jag med! Lite egentid med sig själv!

Kraaam från ett soligt (kanske inte just nu för nu är det mörkt) men imorgon kanske?;-)
Skåååål!
Kram K

Susanne sa...

Låter som en bra dag, gillar att chilla i min ensamhet.