"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 26 augusti 2012

Det var på tiden..!

Jamen, då är det dags att friskförklaras!
Äntligen...
Har en standby i morgon som jag absolut inte räknar med att bli kallad på... sen kör jag 3 flygningar på raken.
Och jag längtar efter doften av flygbränsle.. Nu har jag varit på landbacken i 11 dagar, och det räcker nu.
Jag saknar mina kollegor och flygplan.

Idag, däremot, blir det hemmafix.
Jag ska frosta av frysen. och om ni verkligen vill veta, så har jag inte gjort det en endaste gång sedan jag flyttade hit... Det är mer än tre år sedan...
Ja ja, även solen har sina fläckar... ;))) Och idag blir det gjort!
Och jag är rätt nyfiken på vad jag kommer hitta där inne i snödrivorna...

Jaha, det var så ännu ett oerhört intressant inlägg i denna blogg...
Sorry, men det händer alltså inte det helt stora här just nu.

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: