"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 22 augusti 2012

Ett par frågor till er...

Drog till Subway och köpte en veggiesandwich.
Där är killarna som jobbar klädda i plasthandskar när de jobbar.

Men nu undrar jag vad det är för mening, när de inte tar av dem när de hanterar pengar?
Det är ju det mest bacilliga du kan ta i, typ...

Och sen undrar jag om chili tar bort bakterier?
För jag hade svinstark chilisås på sandwichen.
Och det hade varit skönt att slippa tänka på fler bakterier nu.
Jag har så det räcker.

Tack och hej.

Tataa!
XXX

5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Man ska INTE hantera livsmedel och pengar utan att ha tvättat händerna emellan! Usch :-(

Anonym sa...

Nej men va? De måste ju ta av handskarna när de hanterar pengar!! Åh visst måste superstark chili ta bort basiluskerna!

Susanne sa...

Har sett på flera ställen att de plockar ihop med handskar och tar betalt med samma handske, bläää Iofs har jag ju inte blivit sjuk.

Ullebulle sa...

Fybubblan va äckligt. Hoppas dom tog av dom inför nästa macka lixom...

Maria sa...

Ingen mening alls.