"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 20 augusti 2012

HEJ!

HALLÅ!

DET BÖRJAR BLI LIIITE BÄTTRE HÄR.
URSÄKTA OM JAG SKRIKER,
JAG ÄR NÄMLIGEN NÄSTAN DÖV PÅ HÖGER ÖRA. DET HAR SLAGIT FULLSTÄNDIGT LOCK OCH DET BARA SUSAR OCH PRASSLAR.
STÖRIGT!

Hade en MEGA spindel i köksvasken nu precis.
Fy faan vad jag hatar spindlar!
Strategen i mig tog över; Vilka flyktvägar har jag? Vilka mordredskap har jag?
Sen drog jag mig tillbaka i tre sekunder och knöt soppåsen, och så kunde jag inte se fanskapet längre! Som tur var satt han för det är ju alltid en han, eller hur? på kanten på vasken, och jag lyckades spola ner honom i avloppet. Phu!
Spindlar är verkligen det värsta jag vet!

Happ.
Ni ser ju hur kul jag har det, halvdöv på spindeljakt...

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Malla sa...

urk, små husspindlar kan jag leva med men stora farliga äckel dom...usch!
hoppas locket försvinner snart så du slipper skrika :)

Gafflan sa...

Jobbigt med lock för örat. Hoppas det släpper. Jag är egentligen inte rädd för spindlar men dom där stora är allt liiite läskiga.
Kram