"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 22 augusti 2012

Jag har sett folk idag!

Så fick jag äntligen tagit mig ut ur huset, och upp i stan. Har inte varit ute bland människor sen i fredags om man inte räknar en sväng till mataffären i måndags... Hade lite grejer att lämna tillbaka på Zara, och när det var gjort, ramlade jag över dessa finingarna. Visst är det balla ljusstakar? Gjorda av rör...
Me like! 


Sen var jag inom apoteket och sökte lite energi. Alltså, gudars skymning vad jag svettades. Man hör överallt att hösten är här, bla bla bla, men i så fall är det en sjukt varm höst! Jisses... Men Treo och energibrus fixar biffen!


Och inte blev det varken Pizza Hut eller yakisoba beef, för jag pallade inte vara uppe i stan med alla miljarder människor Malmöfestivalen, remember.... Utan jag svängde förbi "mitt" Malmborgs och hittade de här små sköningarna i delikatessen. En med lax och en med pannbiff. Minihamburgare... Dom är pytte. Det är en liten assiett de står på... Jag tror de smakade gott, men är inte riktigt tillförlitlig på den fronten. Har absolut inget smaksinne för tillfället... KATASTROF för en matälskare som mig...


Och sen kan man ju undra om jag var törstig när jag handlade. Ja, det var jag! Och nu jävlar ska jag ha vitaminer både högt och lågt! Älskar morotsjuice... Mmmm.... Och har ni inte provat den Provivadrycken så har ni missat något av det GODASTE i juiceväg!


Happ.
Roligare än så blir det inte.

Nu ska jag dö en smula i soffan.
Phu!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: