"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 26 augusti 2012

Meeeh... Grrrr...

Nähä.
Jag blev inte friskförklarad... :(((
De tyckte jag lät väääldig snorig, så den där standbyen jag har i morgon blir det ingenting av.

Kanske skulle gå till läkaren...? Njaeee...
Om sanningen ska fram så är det nog mer så att jag vill vara frisk, än att jag är frisk...
Tung i skallen och sååå trött. Men hur normalt är det att må såhär så himla länge?? Och vad kan en läkare göra?
Eftersom jag knaprat penicilin i 8 dagar nu, så är det ju med all säkerhet ett virus eftersom jag inte blivit frisk. Och virus kan man inte kurera, de läker ut av sig själv..
Jag gillar inte att gå till doktorn. Känns så himla onödigt när det handlar om en sketen förkylning...

Får sova mig klokare inatt, helt enkelt.

Får väl ta och döpa om den här bloggen, till Allt mellan Himmel och Sjukstugan...

Fast en sak är jäääkligt säker!
Jag missar icke min klipptid i morgon.
Tror jag nått "All-time-low" i snygghet nu... Dags att piffa till sig!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

GÅ.TILL.LÄKARE! Pronto!!

äppelblomman sa...

Nä fyyy bubblan va surt:-( Lider verkligen med dej din stackare...
Skickar över massor av varma kramar till dekj och jag bör tillägga att jag är inne o läser din blogg så fort du har blogat bara det att jag INTE kan kommentera från min mobil... Skitkonstigt:-( Men nu sitter jag här vi datorn och då kan jag iallafall säga hej;-)
Kra på dej!
Kram i massor K