"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 8 augusti 2012

Shopping, shopping, fram o tebax...

Så fick jag shoppat mig en smula igen...
Fast det mesta åker tillbaka.
Hittade gröna brallor och en nude blus. Men när jag kom hem provar inte kläder i butik, remember.. så satt de som en smäck på benen, men det var alldeles för låg skärning på linningen. Så de åker tillbaka. Och blusen, för vad fan ska jag med den till när jag inte har brallorna?

Sen åker förra veckans inköp av kavaj också tillbaka. Inser att jag inte kommer använda en vit kavaj.
Däremot fick jag köpt mig en vinterjacka! Assnygg!
Så så får det bli.
Hängde ni med?
Jag menar, ni måste ju vara jätteintresserade av mina shoppingbestyr.

Nu ska jag packa väska, för ikväll åker jag över till Ålborg.
Ska jobba mig därifrån i morgon eftermiddag.
Behöver jag säga att jakten på grön/nude outfit fortsätter i DK..?

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Susanne sa...

Får man se en bild på vinterjackan undrar nyfiken