"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 27 september 2012

Det var som fan...

Det var med svår fasa jag just klev upp på vågen...
Fruktade det värsta efter en vecka med stadiga ägg & toastfrukostar, vin och champagne varenda dag samt stora maffiga middagar.

Men döm om min förvåning; knappt 2 kg upp.
Inte så illa...
Men de ska likväl väck.
Och jag går ut hårt. Dubbla träningspass idag!
Vägrar tappa stilen och tjocka till mig igen.... Vägrar!

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Malla sa...

jag brukar gå upp 100 kg varje resa. drygt att få bort kilona sen :P

Maria sa...

Jag har legat lågt några dagar så jag har inte fattat att du är tillbaka. Vad bra att du tog rätt beslut och stannade kvar hos oss!!

Kram ♥

Fru Venus sa...

Jag ger dig tre dagar, sen är du av med dina fjuttiga två kilo ;-)