"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 28 september 2012

En shoe-shopaholics rus!

Jag har fan köpt årets snyggaste skor!
Hittade dem igår på nätet, och fick alldeles hjärtklappning. Fruktade att de inte skulle ha min storlek, men jodå! Så nu är jag stolt ägare till dessa sköningar. Vad de kostade? Som spetsen på en rymdraket...
Sen blev det förbi blomsterhandlaren och köpa blomster, samt ett nätt litet matinköp för 2000 spänn...


Lägg till bildtext

Nu ska jag göra tapas till mina fina ungdomar som är på väg... Chorizo, pata negra, alioli, pan con tomate, tortilla espanol, oliver, ost... Nomnom!

Trevlig fredag kväll på er!
Det ska jag min själ ha...

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Ting sa...

Fina blommor, snygga skor!
Och åh vad gott det lät med tapas!
Trevlig fredagskväll!

Fru Venus sa...

Snygga! Ser ut och låter som om de kostade fyrsiffrigt :-)
Njut av kvällen och ungdomar, kram!

Malla sa...

oh my dom var snygga!

Anna sa...

Supernsygga och fin färg!!