"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 17 september 2012

Flum & Slow...

Phew!
Slapp flyga idag...
Nu blir det städa, tvätta och packa för hela slanten. Inte  underhållande, om jag ska vara helt ärlig...
Och så lite manikyr hos fina Louise i eftermiddag! Måste ju vara snygg när man snart ska till Grancan, juh...

Har tänkt på en sak. När man sitter där i flyget... Så tänker man 99% av gångerna bara på att man reser till någonting. Men man reser ju lika mycket från någonting... Vissa gånger mer än andra... Det var bara ännu en flummig tanke...

Nå, har inte tid att sitta här och flumma!
Har ett tvättberg, disk och kalkfläckar som kallar.... Tjoho.

Denna kommer jag ha i lurarna när jag åker uppe bland molnen på onsdag!




Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag kör samma race här, minus naglar och semesterpackning då.....tjoho. Inte ;-)

Anonym sa...

Det kan helt klart vara lika skönt att åka ifrån något som till, tycker jag. Härligt med lite semester!

Malla sa...

men sweet med lite granca, vi bokade en resa till Side, tror det blir great! :D