"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 19 oktober 2012

Nya skor!

Flitiga Lisa i farten här! Nu har jag gjort allt det där tråkiga, och kan nöjt kika ner på mina fötter och - Hej, nya träningsskor! Har gjort ännu ett fynd på min favoritsida vad det gäller sportkläder; Sportamore. Märkesgrejer till bra priser. Och fri frakt och retur... Och nej, jag får inget för att skriva detta!


Men jag får nog vänta en stund med att gå till gymmet, har nyss tryckt i mig en rejäl lunch, och det är nog klokt att vänta med att studsa runt...

Köpte föresten fin högrev... Får se vad jag kan trolla i hop av den. Gjorde en kycklinggryta i går, som jag serverade med bulgursallad - såå gott! Mer grytor till folket!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Åh den sidan måste jag kika in på! Måste ju ha ett par nya inneskor eftersom att jag verkar ha tappat bort mina nya:-(
Maten ser smaskens ut! Mums!
Kram k