"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 22 oktober 2012

Träningsmåndag klar!

Phu!
Helt slut i rutan!
I vanlig ordning var Jonnas pass en rejäl kick, både mentalt och fysiskt. Älskar det!

Nu är jag genomtränad, och det känns asbra.
Maten har jag skött, så nu väntar jag bara på att kilona ska rasa av mig! Höhöhö....

Har standby igen i morgonbitti, och blir jag inte kallad, ska jag på ett möte i Köpenhamn.
Men, men... Jag satsar på att kunna träna i morgon igen. Nu är jag inne i ett bra flow!

Ska rota mig igenom schemat på Friskis & Svettis.
Jag har ju två olika träningskort, ett på Sportlife och ett på Friskis.
När jag tränar ensam går jag på Sportlife, och gruppträningen kör jag på Friskis. Passar mig finfint!

Nå.
Nu ska jag inte babbla mer...
Ska duscha för 3:e gången idag, och sen ska jag sova riktigt, riktigt gott.

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt det låter. Jag längtar till den här tre-veckors förkylningen går över så jag kan få mjukstarta lite.

Susanne sa...

Natti, natti

Malla sa...

träningsflow är SÅ skönt! :D