"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 24 november 2012

Endast Tomten, och jag, är vaken...

Min nattsömn är alltså helt fucked up...
Gick tidigt i säng, somnade som en sten. Vaknade 4 timmar senare - klarvaken. Och nu kommer jag inte somna på flera timmar, utan sova halva förmiddagen i morgon i stället. Damn!

Egentligen borde jag gå upp och göra något vettigt, som att slänga in en maskin tvätt eller tömma diskmaskinen... Men det bär liksom emot när jag ju vet att det är mitt i natten...
Nästa vecka lär det ju inte bli bättre, flyger en tur till Thailand på tisdag natt, och då missar jag en hel natts sömn. Det brukar också kunna skaka om sömnen en del...

Well..
Tror min själ en kopp the skulle sitta fint i väntan på John Blund!
Och ett par avsnitt av Remington Steele... Mmm... Nomnom!

Från sleepless@potatisåkern.nu

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: