"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 25 november 2012

Glögg på Potatisåkern...

Åh, det blev SÅÅÅ lyckat! Gud, vilken mysig eftermiddag/kväll vi har haft. Underbara människor...
Vi har duckit glögg, julmust och vin. Ätit laxröra i krustader, fondkokt skinka med rödkål, kantarellköttbullar med parma och persilja, baconlindade dadlar, brietårta med fikonmarmelad och rostade valnötter, ädelostcheesecake med pepparkaksbotten och rostade pumpakärnor, chokladbräck med polkagriskross och saffranskaka med citruskesella och lingon. 

Vill ni ha recept på något, så hojta!














Tataa!
XXX










8 kommentarer:

Mina dagar sa...

Mums.....gör ett inlägg på allt!

Mina dagar sa...

Inlägg med alla recept alltså ha ha..

Spettanbettan sa...

Kommentar: Halvåtta hos Madde! Slut på kommentar.

Helena sa...

Jag som var där kan intyga att allt var jättegott!!
Tack Madde för en super god och trevlig eftermiddag!!!
Kram på dig!!!

Ting sa...

Åh vad gott allt låter och ser ut!

äppelblomman sa...

Meeeern guuuud så gott de ser ut! Recept på allt tack!;)
Kram K

Anki sa...

Helt otroligt vad du imponerar - och inspirerar!!

Varm kram!

Maria sa...

O M G vad du frestar mig såhär en måndagsmorgon. Allt ser underbart gott ut!
Du har en award att hämta inne hos mig!
Kram