"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 20 november 2012

Hello!

Sådär, ja!
Det var 13 timmar i stålröret, det!
Haft en fab dag i vanlig ordning. Om man bortser från var jag stoppat i mig... Jävlar vad det gick åt skogen idag. Marabou mjölkchoklad, gott och blandat, chips... Förvisso inte så mycket av varje, men ändå. Men ibland måste jag få tröck i mig en massa skit, annars tappar jag sugen och orkar inte vara så jävla sund... Ja, just det... Jag sitter ju med ett glas vin och en näve chips nu också. Glömde säga det...UPPDATERING; OCH DUMLEKOLOR!!!

I morgon drar vi igång julfestligheterna!
Årets första julfest.
Det började för många år sedan som en tjejjulefrokost på jobbet. Men killarna ville vara med efter ett tag, så nu är det en tjej/killejulefrokost. Inne i Köpenhamn på en krog. Klockan ett i morgon.
Hur i helskotta ska jag hinna bli snygg tills dess?! Det krävs min själ ett mirakel...

Nå.
Nu ska jag dricka mit vin och njuta.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anna sa...

Va roligt de lät när man har såna traditioner på jobbet!

Lite smink och sen är du klar!!