"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 26 november 2012

Magmuskler to be, och bitterhet utan gräns...

Phu!
Kört rövpasset! 3 gånger!!
Och gjort 200 situps i olika varianter. Nu svider det gött i bukfettet... Hehehe...

Vi kan ju konstatera en sak; Fy fan vad jag mår kass när jag inte äter "bra". Hela min kropp protesterar - mage, huvud, hjärtat pumpar stenhårt och fort, kan inte sova, osv... Nä. Nu får det min själ vara bra!
Jag får se det som en allergi; Jag tål inte för mycket fett och kolhydrater. Jag blir så jäkla degig, både i kropp och sinne.
Ska toppa med Friskis ikväll. Jag är skitseg i kroppen, men jag vet ju att det känns asbra efteråt... Och så kanske jag kan sova ordentligt i natt...

På tal om något helt annat.
Vissa människor är så arga och bittra inuti att jag blir alldeles skrämd.
Visst kan jag också fräsa och ryta ifrån, det ska gudarna veta, men bitter är jag fan inte. Jag kommenterade en Facebookstatus idag. Denna jäääädrans Facebook... och fick ett svar som nästan blåste mig av stolen. Så skrev jag "Omg..." Då jäklar, det var som om jag hade slagit och skändat henne, hon flippade fullständigt och skrev så mycket att jag inte orkade läsa.
Då tog jag bort henne som vän.
Nån jävla måtta får det väl ända vara.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fru Venus sa...

Ibland undrar man varför en del finns med bland sociala medier...
Jag får samma problem med kolisar, vi skippar dom va?
Peppkram!