"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 22 november 2012

Myntets baksida...

Well...
Jag har väl sett bättre dagar än idag...*host*
Vi kan väl kalla det en lyckad jullunch, när den varade från klockan ett på dan till klockan tolv på natten... Många julöl blev det... Men attans vad trevligt vi hade! Ställena vi var på, var typiskt danska och såå mysiga.

Idag är jag då lite "trött" och längtar faktiskt efter lite sund mat och massor av grönt the. Min kropp skulle bli så glad... Kanske, men bara kanske, tar jag mig samman och tränar senare.
Är ledig till tisdagkväll, är det inte underbart?

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fia FIT sa...

Låter mysigt! Blev det någon träning.... Jag sitter här och drar på det eftersom jag har en massa saker jag måste göra först... som det alltid låter ;-)