"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 24 november 2012

Uppdateringar är fantamig bara av ondo!

Uppdaterade Blogger-appen i telefonen igår.
Nu funkar den inte.
Och ja, jag har raderat den och installerat den igen.
Funkar fortfarande inte.

Så nu kommer denna bloggen bli skittråkig utan bilder, för nästan alla mina bilder laddar jag upp via telefonen. Röv!!!

Satans teknik som inte fungerar!
Och jag kommer aldrig, aldrig! uppdatera min iPhone igen.
Sist jag gjorde det, försvann all musik och den blev bara ding. Grrr...

Så.
Nu har jag gnällt färdigt.
För övrigt är jag svinnöjd med min insats denna dag.
Gjort allt jag skulle, och lite till. Träningen har dock fått stryka på foten. Men så får det bli ibland.
Nu sitter jag här i ett nystädat. väldoftande hem, och bara få saker återstår inför min glögg-komsamman i morgon. Känns bra!

Nu sitter jag här, fortfarande i pyjamasbrallor, och dricker ett glas vin och knaprar på en näve chips.
Skööön lördag!

Önskar er detsamma!
Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Susjos sa...

Gud så skönt!

Susanne sa...

Jag avskyr att uppdatera iPhonen, det händer alltid något mindre bra.

Anna sa...

Har uppdaterat min iphone 2 ggr men inte råkat ut för detta!
Hoppas de löser sig så vi får lite bilder :)