"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 27 december 2012

Gaaah...

Har så sjukt ont i halsen!
Det var bara en tidsfråga - alla nåja runtomkring mig har hostat och snörvlat, så jag har undrat när det var min tur... Nu, tydligen.
Vaknade i natt av att jag snarkade så gomseglet skakade. Foxy lady...

Ignorerar halsontet i vanlig ordning så gott det går, och laddar för en dag med sonen, som tydligen gått i självsvängning och tjatar hål i huvudet på mig om allt och inget. Jisses, alltså... Han behöver nog komma tillbaka till skolan och få lite utlopp för sin kreativitet... ;D

Får försöka trötta ut honom på lite reashopping... Är sugen på att köra till Emporia, men gissar att större delen av Malmös befolkning tänker likadant. Får se vad det blir...

Förresten!
Har tydligen lyckats köpa en riktigt A-gran!
Inget vatten får den, och släpper ändå inte ett endaste barr... Fantastiskt!!
Det är bara toppen som kroknat en smula...

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Nina sa...

Usch då! Gör "häxbrygd" på färskpressad citron, färsk ingefära, cayennepeppar, honung och nästintillkokande vatten... brukar skrämma iväg vilken förkylning som helst! Krya på dig och ha en bra dag! kram

äppelblomman sa...

Nä fy va surt... Är oxå hängig och med en hemsk dunderfökylning som jag haft hela julen som nästan gjort mej deckad... Inget halsont, men dunderförkyd och hostar så att lungorna nästan flyger ut...:-(
Krya på dej fina
Kram K