"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 21 december 2012

Phu! Jag gjorde det!

Huset är rent! Nåja..
Granen är inne och är klädd! Och foten når inte ner i julgransfoten, så vattnad kommer den aldrig att bli!
Godisfatet är fyllt!
Julklapparna är inslagna!
Misteln är upphängd!

Och jag är så jäkla sur över att jag ska jobba i morgon... Har "Fri jul", jobbar "bara" 40 timmar den kommande veckan... Hrmpf...
Nu sitter jag och mumsar skinkmackor med härligt vörtbröd och julskinka. Det funkar faktiskt lite som tröstemat...

Nu ska jag sova sju kvart i timmen!
Klockan ringer innan själva tomten vaknar...








Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Nina sa...

Men va fint det blev!! Den där misteln var ju helt klart tokfin!! Var hittade du den?! kram på dig och sov så gott!

Ting sa...

Åh, vilken fin mistel!
Vart har du köpt den!
PS; Jag jobbar också!