"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 19 december 2012

Törnrosa på Potatisåkern...

Sov till ett idag. Ett!!!
Happ. Jag behövde det verkligen, men jisses vad jag känner mig snuvad på denna dagen.

Ska fylla mitt löjligt tomma kylskåp och sen ska jag träna. Får jag med mig Jonna blir det jympa, annars blir det styrketräning.
Har inte lagt på mig någon vikt i Mexico - fattar ingenting... Har ätit en himla massa mat, fast det är ju klart, att vara vaken nästan hela tiden kräver ju också en attans massa energi.
Men jag känner mig slapp i kroppen och måste ta fatt i träningen, i synnerhet styrkan. Och det är idag.

För övrigt är jag rätt dimmig i skallen efter den gångna veckan, och måste landa lite innan jag kommer i christmas-mode. Måste ju för fasen fixa julgran och sånt...
Köpte en underbar förgyld mistel på Kastrup innan vi åkte. Den ska jag hänga upp i en lämplig dörröppning och hoppas på det bästa... Hehehe...

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: