"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 19 januari 2013

Är detta allt..???

12 km i bitande Skånekyla och hala gångbanor. Dryga 700 kallisar bortmotionerade. Fy fasen vad jag är bra! Nu ska jag göra dagens övning med Jonna, sen är det bara lite småpyssel och ledig lördag som gäller.

I morgon är det "vilodag", en arbetsdag på 14 timmar är kanske inte så mycket vila, men det blir i alla fall ingen träning.
Fan, är det bara jag, eller har jag blivit tråkig??
Har fullständigt snöat in på det här med träningen och kosthållning, ingen humor i inläggen längre, och det händer absolut nada spännande ting i mitt liv just nu.

Är detta livet i 40-årsåldern?!

Omg...

Tataa...
XXX

1 kommentar:

Helena m. 4 sa...

Jepp , det är kört för dig nu tanten...!
;-)