"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 15 januari 2013

Det var väl jäkligt onödigt...

Skulle bara ta en liiiiten lur på soffan vid tretiden.
Vaknade klockan tio.
Happ.

Nu har jag ätit sen väldigt sen! middag.
Känns ju jäkligt onödigt att jag redan sovit sju timar, men det blir Netflix i natt, och klockan ställs på nio i mogon. Sharp! Kan inte hålla på och jetlagga bort hela mitt liv.

När jag kom hem låg det så fina grejer i brevlådan!!
Kort från totalt oväntade håll, och jag fick verkligen tårar i ögonen. Tänk att så många fina människor har tänkt på mig... Jag blir helt överväldigad.

Där låg även en smartbox som gäller för sushi för två i Köpenhamn - lovely!
Berättade jag föresten vad jag fick av min underbara besättning när vi var i Mexico?

Först överraskade de mig; Vi hade bestämt att ses i receptionen på hotellet kl sju, men när jag kom dit satt där inte en människa. Så kommer plötsligt en av killarna och säger; Kom med mig.
Så går vi ner till poolen, och där står hela gänget och sjunger för mig, med två flaskor champagne och presenter! Jag fick en superfin flaska agavetequila och fyra tequilaglas - såå Mexicanskt och såå gulligt av dem! Godingar!
Sen gick vi ut och åt en kanonmiddag och hade världens trevligaste kväll.
Jag är så lyckligt lottad!

Nu ska jag krypa ner i min sköna, sköna säng.
Nöjd.
Och så oerhört tacksam.

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: