"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 20 januari 2013

Hjälp...

Haft en fab dag i stålröret. Underbara kollegor!! Kan inte sägas ofta nog.
Men fy fan vad vi har lite plats på vissa av våra flyg... Undrar om jag har vuxit?! Jag kommer ju inte förbi, jag försöker ju jobba!! Nej, jag kan inte hämta en cola nere i köket för det står 40 pers i vägen och de är en smula tunga att dansa med...
Det är ju ingens fel, alla ska få lov att vara där, men fy fasen, ibland, alltså...
Tacka vet jag vår stora plåtkråka, vi svingar helt klart bättre ihop.

Flög med bland annat bästa C idag. Han och jag pratade mycket träning. Ni ska se honom... Oh, maj gadd... Han är vältränad! Och jag älskar att prata med folk som vet vad de pratar om! Så intressant!

På vägen hem ifrån Kastrup fick jag världens dipp.
Kände lite som om "Vad fan håller jag på med?!" Ska det vara såhär... Finns det inte fler dimensioner i ditt liv, Madeleine? Är du bara detta? - Endimensionell... För att i nästa andetag skämmas som en hund när jag inser hur jävla bra jag har det.
Men faktum är att det är något som inte är som det ska... Kalla det 40-årskris eller vad fan som helst, det maler och gnager hela tiden inuti... Kanske hormoner, eller mitt jävlaranamma som känner att det inte fått komma till nytta på ett bra tag... I don´t know...

Är det någon som känner igen sig, eller är det bara jag som tänker såhär??
Fattar någon vad jag svamlar om??

Tataa...
XXX

2 kommentarer:

Anna sa...

Ha ha förstår precis va du menar, men jag hade en 30-årskris och klarade mig när jag blev 40 men är rädd att jag ramlar ner när jag fyller 50 :/

Hur länge har du jobbat i luften?

Ha en bra dag! Kram

Malla sa...

kram till dig!