"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 25 januari 2013

Me - An "All-In-girl"!

Alltså.
När jag gör något, så är det min själ ordentligt och med råge.

När jag är sund, så är det på grammet, exakta kalorier och vetenskap från början till slut. No mercy. Och fan heller att jag fuskar. Aldrig!
Och när jag kör osunt, då jävlar i havet är det osunt med rååååge!
Idag har jag ätit bra frulle och bra lunch. Så långt var det frid och fröjd.
Men efter det har det bara, och jag menar bara godis chips och kakor. Och vin.
Ingen middag. Bara skit. Och i skrivande stund går truten som på en idisslande kossa när jag maler röda ferraribilar mellan huggtänderna.
Fan vad jag är onödig.
Och shit vad gott det är...

Kan någon rädda mig innan jag tömt hela jäkla påsen smågodis för 44 spänn?!
Suck...

Tataa..
XXX

1 kommentar:

Susanne sa...

Det kallas en unnardag ;)