"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 10 januari 2013

Överraskningsfest - för MIG!!

Skulle ju ut och äta med bästa A igår, och när vi kliver in på restaurangen sitter hela bästa gänget där och överraskar mig! Shit, vad glad jag blev!!! Tänk att de gjort sig allt detta besvär bara för min skull, jag är helt överväldigad.
Glömde tyvärr att fota, men ett par bilder blev det ju i alla fall...

Ena halvan av gänget; Mia, jag Tonny och Sös.


Heeelt fantastisk sushi!!

Efterfesten blev här hemma hos mig, och det var verkligen klackarna i taket till halv fyra i morse. Stackars mina grannar, jag kommer inte kunna se dem i ögonen på läääänge... Det var verkligen skitkul! Nu ser det ut som ett bombnerslag här, men det var det fan värt. 
Jag är fortfarande helt euforisk över att mina vänner gjorde detta för mig.

Jag ska städa, packa resväska och träna två pass idag. Bäst jag tar en tupplur så jag orkar!

Tataa!
XXX

6 kommentarer:

Ting sa...

Vilken fantastisk överraskning!

Chrissan sa...

så mysigt!

Maria sa...

Åh vad roligt med överraskningsfest!!

Nina sa...

Men va roligt och gulligt av dem!!! Äsch, nästa gång är det deras tur att ha fest! kram!

äppelblomman sa...

Underbart! De var du väl värd!❤
Kraaaam K

Helena sa...

Så kul med överraskningar!!
Vill jag också ha en överraskningsfest, undrar om jag ska ordna en till mig själv:))
Kram på dig!!