"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 18 januari 2013

Run, Forest, run!

Hallå!

Sjusovaren här!
Så jäkla gött - tar det som ett tecken på att jag fortfarande är ung, när jag sover sådär mycket.

Har fixat lite - nu blir det brunch. Sen är det dags för ett löppass! Ramlade in på en bra sida med färdiga spellistor med löpmusik, springmusik.se, så nu är där nytt i lurarna. Ska köra tills jag verkligen inte orkar mer idag. Får se hur långt det blir...

För övrigt är det ju fredag, men inget speciellt med det för min del. Har ju tiiiidig morgonstandby i morgon, så det blir en lugn kväll. Passar mig fint.

Mår som en prinsessa idag, hoppas DU gör det också!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fru Venus sa...

Spring bara runt runt huset, du ska hem också när du inte orkar mer ;-) Kram