"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 30 januari 2013

Sicken j-a natt...

Började få lite ont i skallen under Bosu-passet igår, men jag brukar ju få lite huvudvärk under hårda pass, så jag tänkte inte mer på det.
Men det gav inte med sig, och klockan två i natt hade jag ett fullt utvecklat migränanfall.
Migrän!
Det har jag tack och lov inte haft på mååånga år! När jag var liten, (8 år första gången) hade jag en hel del migrän, men har som tur är vuxit ifrån det. Men den där doftkänsligheten, ljuskänsligheten och smärtan går inte att ta miste på. Och jag mister synen på höger öga. Jag kräks inte, men fy fan vad jag mår illa. Ett jävla tillstånd, helt enkelt!

Så inte blev det något flygande för mig idag, inte. Somnade vid 4-tiden i morse, och då skulle jag ju egentligen ha gått upp. Men nu mår jag bra. Känslan när huvudvärken släpper är obeskrivlig, vilken lättnad...

Nu har jag en dag utan planer - men det brukar inte vara några problem att fylla sådana dagar...
Men nu blir det kaffe och mjuuuuuk start... Fast dagen nästan är halvt förbi....

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: