"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 25 januari 2013

Torris...

Tio timmar senare vaknar jag utvilad och totalt dehydrerad..
De 4 liter vatten jag fick i mig i går, till trots, är håret helt elektriskt, läpparna knallröda och fnasiga, händerna som en gammal gummas, och huden alldeles vit för att den är torr, torr, torr... Jag är begåvad med en tacksamt fin och mjuk hud, så detta liknar mig inte alls. Men ett par liter vatten, babyolja och lite annan smörja råder bot på torrheten. Det är så sjukt dehydrerande att flyga, det märker ni säkert själv när ni flyger till/från semestern. Man är ju nästan blek när man landar hemma, eller hur?

Nå, nog om detta!
Nu blir det god frukost, eller, tja... brunch bör det väl hellre kallas...
Idag ska jag partyladda mitt hem. Wohooo!!
Jag längtar till i morgon!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Partyladda låter galet kul!

Unknown sa...

vi kommer.......