"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 19 januari 2013

Trööött...

Efter den jävla jetlaginsomnian inatt, hade jag turen att inte bli utkallad på min standby.
Hade satt klockan på nio, för att tvinga mig upp - får gå och lägga mig tidigt ikväll i stället. Ska ju jobba i morgon...
Har två flygningar och ett möte, sen har jag en veckas semester... Så sjukt skönt!
Ska bara vara hemma och slappa träna och vara social.

Nu väntar en powerwalk i kylan med väninnan. Det ska bli en låååång runda, och vi får nog knalla på så vi inte fryser fast..!

Nu; Frukost!
Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Susanne sa...

Modigt att våga dig ut i kylan, själv kommer jag att hålla mig inne hela dagen.
Kramen

Malla sa...

här har vi plusgrader idag! helt amazing och SOLEN LYSER!!