"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 14 februari 2013

Favoriten...

Ska vi leka "Gissa middagen"...?


Så sätter jag tänderna i denna godingen så länge. Årets enda semla.



Japp. Idag äter jag vad som faller mig in. Måste äta färdigt... Igen. Har fixat maten ganska ok under veckan i Thailand. Inte spårat ur nämnvärt, samtidigt som jag fått ett glas vin här och var, och ätit god thaimat. Känner mig relativ nöjd. Träningen var däremot inte prioriterat... Ett enda litet träningspass blev det, så nu kör vi järnet ikväll på Jonnas Friskis-pass. 
Jag kommer dö...

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Anna sa...

Gillar din middag och även semlan :)

Susjos sa...

Haha! ja, spagetti å köttfärssås va inte så svårt :) Visst är det gott!?