"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 15 februari 2013

Sprudlar, ju!

Vaknade med en sprudlande energi, och har nu röjt, kör både tvätt- och diskmaskin, dammsugit, tvättat golv och röjt undan resväskan. Känns bra!
Jag går ju alltid barfota här hemma, och få saker är skönare än lena nytvättade golv...

Väntar på snickaren som kommer och byter ut en silikonlist i det ena badrummet, sen tror jag min själ det blir en powerwalk upp i stan till strumpaffären. Jag är Kunglig Hovleverantör av blåa strumpor till kollegorna i Köpenhamn, så det är dags att lämna in en beställning... När man väl finner en butik som säljer snygga blå stödstrumpor så gäller det att hålla fast! De växer min själ inte på träd...

Happ.
Där har du min start på fredagen. Såå najs.
Tataa!
XXX

Inga kommentarer: