"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 27 mars 2013

Äntligen kväller!

Phu!
Ännu ett marathonpass i flyget tillända...
Jag är rejält trött nu... Hektisk månad, det här...
Vaknade av mig själv kvart över tre i morse. Galet. En timme och tio minuter innan klockan ringde. Hjärnan drog i gång på högvarv direkt, så det var lönlöst att somna om.

Nu sitter jag här som en jäkla amöba i soffan, och det ringer som attan i öronen. Det gör ofta det, det är ju ett jävla liv på min arbetsplats. Ibland kan jag inte somna på grund av att tystnaden nästan är för påträngande efter en dag i luften...

Fick två superfina vinflaskor av söta kollegan som jag hjälpte igår. Kul och oväntat! Och absolut uppskattat. Bortskämd med presenter är jag inte!

Nå.
Nu ska jag sova sött.
I morgon ska jag till Köpenhamn på ett litet "mission"...

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: